Identiteit
Veel bedrijven communiceren vooral wát ze doen. Maar organisaties die vertellen waaróm ze doen wat ze doen, blijken succesvoller dan andere. Op effectieve en speelse wijze brengen wij daarom samen jouw drijfveren aan het licht. Om vervolgens vorm te geven aan een identiteit die je doelgroep raakt. Dat doen we aan de hand van ons zelfontwikkelde Missiemarketingmodel.
Merkbepaling
Als organisatie of persoon handel je vanuit bewuste of onbewuste intenties. Met onder andere de Archetypes van Jung en het Merkenspel maken we deze drijfveren helder. Wij helpen je daarna graag met het ontwikkelen van een passende identiteit die je doelgroep aanspreekt. Simpelweg omdat je dan bewezen succesvoller bent.
Visietrajecten
Communiceren vanuit je visie, missie en kernwaarden is volgens ons dé manier om je merk of bedrijf herkenbaar te maken en met emotie te laden. Als je drijfveren helder zijn, helpen wij je met het verwoorden en verbeelden van je visie in een kort en krachtig proces. Want een visie is geen praatstuk, maar een resultaatgericht instrument.
Corporate stories
Wat is het verhaal van jouw bedrijf of merk? Wij verwoorden het samen met jou, waarbij duidelijk wordt wie je bent, hoe je daar gekomen bent en waar je naar toe gaat. Het zorgt voor verheldering, verankering en voor interne en externe verbinding. Een goed uitgangspunt voor een sterke communicatiekoers.